Thursday 1 November 2012

Teruja gila ! :D

wahh ! hahaha ...i so excited ! i'm gonna be a PELAKON ...wahaha tak pandai nak speaking tu tak payah lah nak speaking...btw , ermmm bukan nya pelakon macam scha alyahya or else just pelakon masa HI-TEA tahun 6 skbr 2012 at hotel sentral ...yeah ! saya jadi budak jahat..wahaha ! (ketawa jahat) dalam cerita tu saya memang jahat sangat...buli orang , vandalisma , mencuri , tipu orang arrhhh banyak arr yang pasti memang SY0K ! hahah ! rugi kot tak teng0k saya berlakon (perasan) jahat-2 nie mesti lah ada nama kumpulan kan ??? meh saya cerita serba sedikit tentang 'dax jahat' nie... saya tini seorang yg jht )dlm cerite tu lah) nme kumpulan sya THE DIVA ... what ?! crazy ?! urgh haha actually , kwn yg bwad nme gr0up nieh... okay , continue pliss...umm tini nieh ktua pde kmpulan THE DIVA tu ...THE DIVA ade tige org ahli ...sket jea kn ??? yup ! tige tige tuh f0rm 3..wahaha na PMR beb ! okayh ahli THE DIVA tu adlh tini , nisa and nawa...dyeorg nieh mmg gedik ya rabbi ! koya gangster and berlagak kaya ... :p pdhl biase-2 jea ... hadoihh...dh byk sgd merepek nieh...bye ! assalamualaikum

No comments:

Post a Comment